Jeroen Wolper

Jeroen Wolper is een digitale denker met een pragmatische aanpak: problemen oplossen, processen verbeteren en vooral de handen uit de mouwen steken. Jeroen heeft brede ervaring opgedaan in zowel loondienst als freelance rollen binnen uiteenlopende organisaties. Zijn expertise ligt op het snijvlak van digitale strategie, webmanagement, e-commerce, SEO/SEA, social media en online marketing.

Met een master in Marketing en Media Psychologie (VU) en een bachelor in Commerciële Economie beschikt hij over een theoretische basis op het gebied van communicatie, consumentengedrag en digitalisering. Bij de Douane houdt Jeroen zich bezig met het logisch en gebruiksvriendelijk digitaliseren van de dienstverlening.   


Sessies

14:30 - 15:20

3.4 Digitale dienstverlening en klantreizen

Bij de Douane houdt Jeroen Wolper zich bezig met het logisch en gebruiksvriendelijk digitaliseren van de dienstverlening op zowel strategie, tactisch en soms operationele snijvlakken, waarbij de belangen van de ‘klant’ – bedrijven en burgers die douaneproducten gebruiken – centraal staan. Een methode die hij heeft geïntroduceerd, is het werken met klantreizen in combinatie met serviceblueprints. Deze aanpak helpt om dienstverlening vanuit het perspectief van de gebruiker te ontwerpen én tegelijkertijd de interne processen en systemen effectief in te richten. In deze breakout-sessie neemt Jeroen u mee in de digitale visie van Douane, legt hij uit hoe klantreizen en serviceblueprints bijdragen aan betere digitale dienstverlening en gaat hij samen met de deelnemers actief op zoek naar hun wensen, ervaringen en behoeften. Een interactieve sessie vol inzicht, praktijk en inspiratie! 

 

Jeroen Wolper  | Douane Nederland